vrijdag 18 april 2014

Vrolijk Pasen!



Eindelijk kan ik de Paasslinger ophangen en laten zien. Ik word altijd vrolijk van Pasen, ik weet niet waarom maar het is gewoon zo. Pasen betekent lente, bloemen, the passion, een extra vrije dag en paaseitjes! 
In mijn vorige blogs gaf ik al aan dat ik druk in de weer was met het maken van kippetjes en paashazen. Nou ze hangen hoor... in mijn witte paastakken... samen met de neon-gekleurde kippies, eieren en hazen van de Appie. Het is een gezellige bonte boel geworden!


Hebben jullie ook zo genoten van the Passion afgelopen donderdag in Groningen, alhoewel ik persoonlijk de Haagse versie (hoe kan het ook anders) beter vond.
Jezus (Rene van Kooten) totaal verkleumd op de fontein midden in de hofvijver, een Maria (Anita Meijer) die uit haar jurkje waaide) en Jorgen Raymann als de verteller. Daar kon Groningen niet tegenop, alhoewel ik een zwak heb voor Simone Kleinsma en Stanley Burleson. 

Tot slot nog een foto van een bloem die ik vanmorgen, tijdens een workshop bij Sari, in elkaar gefrut heb. Door de geslepen kraal in het midden zou, als de zon schijnt, er allemaal kleuren in je kamer moeten verschijnen. De bloem hangt, nu de zon nog...


Ik wens al mijn lezers(!) hele fijne, kleurige en zonnige paasdagen toe.
Graag tot mijn volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten