zondag 23 maart 2014

Een beetje dit en een beetje dat!

In mijn allereerste blog schreef ik dat de site nog "under construction" is. We kampen nog met wat kinderziektes, een aantal instellingen is nog niet naar naar mijn zin, de foto's moeten nog geplaatst worden en is het tot nu toe niet mogelijk dat mensen mij makkelijk kunnen volgen. Helaas kan ik hiervoor geen gebruikersforum vinden en ben ik afhankelijk van tips van mede-bloggers... Dus als je een tip hebt hoe ik dit kan herstellen, graag!

Afgelopen week heb ik weer een flink aantal patronen en pakketten aangeschaft. Ik kan weer vooruit tot 2028, dan ben ik 67 en mag ik stoppen met werken. Alhoewel... tegen die tijd wordt de pensioengerechtigde leeftijd 70 jaar. Ach, dan koop ik er gewoon nog meer patronen en pakketten bij dan weet ik zeker dat ik me niet verveel. Ik heb nu voor alle gelegenheden een patroon of pakket... verjaardagen, Sarah of Abraham, verschillende feestdagen en seizoenen, noem maar op. Je kunt het maar in huis hebben... toch?
Over patronen gesproken. In mijn vorige blog fantaseerde ik over de herst HOME met allerlei voorbeelden, kom ik dat ontwerp ineens tegen in de webwinkel van Sari.... ik wist het ECHT niet. Zo zie je maar... great minds think alike!!

Onderstaand mijn nieuwste aanwinstNiet zelf gemaakt, daarvoor moet ik echt nog wel een paar jaar flink door frutten, nee dit is een van de creaties van Daphne van be-flowerd. Zij maakt werkelijk de mooiste bloemen en boeketten van vilt.
Dit bruidsboeket (nee, geen plannen in die richting) heb ik bij haar gekocht en heeft nu een mooie plek in mijn huiskamer gekregen. Ik heb het passend voor mijn vaasje gemaakt er  wat koperdraad met gekleurde pareltjes omheen gedraaid zodat het wat ruimtelijker werd, 
is het niet schitterend? 
Haar site is zeker de moeite waard om te bezoeken http://www.be-flowerd.nl


De afgelopen week heb ik alleen een paar kleine frutsels gemaakt. Wat beestenspul voor de Pasen, kippetjes en paashazen en een klein roze feestvarkentje want Sari was afgelopen week jarig en ik heb het varkentje tussen haar narcissen bollen verstopt. Zij maakt zelf de mooiste dingen, hoe leuk is het om ook eens wat te krijgen?
Tot zover deze keer, graag tot mijn volgende blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten